Fredag

Den här veckan har varit rätt så skön!
Skolan går på som vanligt, haft lite prov mm. Lätt som en plätt men man orkar inte bry sej xD

Sen så har jag (äntligen) börjat komma igång med gymmet.
Var där tisdag, onsdag, och torsdag, sprang 30 min sen så lyfte man vikter, tänker försöka hålla igång å dra 4-5 ggr i veckan.

Men nu äre ÄNTLIGEN fredag!!!
Och jag sitter i soffan hemma och kollar på Nick and Noras infinite playlist tillsamans med Korey, Price, Justin, Evelyn och Jamie. Hade helst gjort nå annat menmen..

Kan inte vänta tills imorn!, Då blire Saliva på Minglewood Hall i Mephis! :D
Kommer bli GRYMT! ^^ Blir jag, Pedro och Brandon och kanske nån till. Längtar!

Och nästa vecka... Då blire foreign people vs. The Americans i en dödlig match i Paintball! ;D
5 vs 5 mohahaha, nu kommer äntligen mina Airsoft skills till god nytta ^^

Önska mej lycka till
// Isaac <3 Jenny = Sant ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0