Hata!

Idag var det värsta dagen jag har haft hittills!
Vet inte varför, men jag har varit förbannad hela dagen och alla på skolan har gått mej på nerverna!
Allt folk som trängs i korridorerna, alla som håller på å SKRIKER! Alla som bara MÅSTE prata med mej och sen frågar 100 gånger om vad som är fel när jag inte svarar... Har känt hela dagen att jag bara ville dra hem till Avslappande Sverige.

Men efter skolan kom jag hem, satt mej å prata med Jenny lite grann <3 För att sedan (otroligt nog) får ett sms från Nicole som ville att jag skulle komma ut å snacka med henne när hon kom förbi. Jag har inte sett henne på 4 månader!
Så jag gick ut och vi stog å snacka i 2 timmar. Riktigt kul och mitt humör blev mycket bättre ^^
För jävla kul tjej det dära, söt å snäll, men vet konsten att hämnas om man gör nå mot henne xD

Men nu när mörkret faller så gör mitt humör detsamma...
Usch förjävlig dag...

Men Jenny Nilsson lyser upp det mörkaste humöret <333
// Isaac

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0