Solen går upp, liksom mitt humör

Idag så har jag suttit med min Ipod gömd i tröjan och sprängt hörlurarna med Skillet!
Tack och lov för att musik finns! Det finns inget som påverkar mej mer än musik.
Men nu är jag iaf gladare å kan skriva mer positivt om min helg ^^

I fredags så var jag ännu en gång hos Vlada, där Jag, Vlada, Hailey och hennes pöjk Patrick kolla på "Pineapple express".
Inte så värst bra, men hade några roliga delar. Men efter 30 min in på filmen så blev dom andra "trötta" och drog till gästrummet, och fick ett sms efter ett tag från Patrick om Vladas morsa fortfarande var vaken xD hahaha.
Var lite kul, men när Haileys morsa ringde henne på mobilen (som hon lämnat hos oss) så fick vi gå å störa för hon skulle hem. Vid 12 kom Evelyn å hämta mej och jag spendera halva natten på soffan, kolla på nå skum film på tv och snacka med farsan&co på skype.

Lördag var en slapp dag, men på kvällen så hade utbytesstudenterna en Valentines Dance. Så jag bjöd med mej Erinn och drog dit runt 7-8. Alla utbytesstudenterna var där, uppklädda å riktigt fina ^^ vi hade pizza å en DJ (en av Justins polars morsa -.-) musiken sög, men hade jävla kul med Lukas, Pedro, Julia å Erinn å resten av folket där. Dansa även Cupid Shuffle som är en riktigt skum dans :P
Runt 11-12 så var dansen slut å alla börja dra sej tillbaka, så vi skjutsa hem Erinn, och sen åkte jag hem? Nej då, jag drog iväg till Brandon där vi och några andra var aktiva hela natten, vi hade så jävla kul! :D

När jag vakna i min stol runt 9-10 (fick sova i en datorstol eftersom det inte fanns så mycket plats) så drog vi iväg till
IHOP (International House of Pancakes ^^) Och fick den bästa frukosten på länge! :D En feting omelett fylld med fläsk, skinka och massa mer + en tallrik med pankakor :P
Efter det blev de att åka hem å låta magen förbränna maten och det tog hela dagen och mesta av natten.

Sen igår då så hade jag den sämsta dagen. Men ger ett tack till Nicole Hayes som kom å gjorde mej muntrare ^^
Vill bara tillägga att hon var den första polare jag hade här, den första jag hängde med och den första som riktigt prata med mej :)

Ska snart lägga ut bilder från Dansen, så fort jag tagit dom från kameran.

// Isaac

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0