Super Bowl!

Idag är dagen alla fotbolls galningar har väntat på, dagen då det kostar 2 miljonera att ha en 30 sek reklam och typ hela USA kommer sitta klistrad vid TV:n.
DET ÄR SUPERBOWL!
Själva matcherna börjar 17:30 men super bowl har varit på tv sen 12.
Kommer bli en seg dag, eftersom jag inte är intresserad av att kolla på football xP

Men har haft en bra helg, var hos Richard i fredags som hade sin födelsedags fest. Fy fan vilket stort hus han bor i! :O
Vi var typ 16 pers där, satt på gården där dom hade en brasa och snacka. Vid 11 drog allt folk, förutom jag å 3 till som skulle sova över. Så vi drog upp till deras "lek rum" vilket bestod av dom skönaste sofforna som finns, en GIGANTISK Tv och en X-box och ett Wii inkopplad + ett stort lager filmer. Där spendera vi resten av natten, lira Call of Duty 5, kolla på step brothers och Old school. Men dom andra däcka rätt så tidigt, så jag satt ensam i natten lol.

Men nu ska jag ta å klippa till Justin som ligger å snarkar i soffan brevid mej!

// Isaac

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0