Hjärtan av alla de slag

Happy Valentine's day!

Så i lördags vare alla hjärtans dag! Men på skolan startades det redan på fredag. Folk gick omkring med ballonger och gigantiska björnar med hjärtan på. Folk skicka lappar till varann, fråga om dom ville vara ens "valentine" dagen efter.
Det var en trevlig dag, och för en dag så fick man inte problem om man krama eller kysste nån i korridorerna (jag gjorde det inte, haha) ^^.

På lördagen så drog alla ut på middag å bio med sin pojk/flickvän (oturligt nog kan jag inte dela dagen med mej :( ), i dom flesta fall, och resten satt typ hemma å uggla. Men tack å lov slapp jag det, Vlada och Sarah höll mej sällskap början av dagen. Åkte omkring på stan, till en lekpark och sen så typ däcka man på Vladas säng eftersom jag varit trött hela dagen. Men runt 6-7 så lämna jag Vlada å drog å mötte Pedro, Malory, Peachy, Cauzar och några fler på Huey's, som är en riktigt bra resturang :) där satt vi snacka, käka å hade trevligt. Snacka om Prom bla. Sen drog vi till Starbucks som är det BÄSTA stället man kan hänga på en fredags kväll. Där satt vi igen i 2-3 timmar å drack kaffe å snacka. Träffa ganska många från skolan där. Efter 2 timmar så vare bara jag kvar, men som tur var så hade jag hittat Elizabeth å hennes polare Skylar som höll mej sällskap så jag slapp åka hem. Gick omkring ett tag, sen så fråga Skylar mej... jag kan nog klassa den som den dummaste frågan jag hört!
Men det löd så här.
-Isak, how old are you?
-I'm 18
Hon kollar över på Elizabeth å frågar
-What is that in American years?
...
...
Jag stog å stirra på henne å sen börja både jag å Elizabeth rå flabba! Hon blir värsta sur å säger
-Stop laughing at me! That's a serious question!
XD
Jag har fått idiotiska frågor förr, men den här tog priset!

Men nu är den 1:45 och ska upp 7:20 så ska sova.
Hejdå!

// Isaac

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0