GRYMT!

Lite efter men va fan.
Jag var på konsert förra veckan, Lördag kväll, för att se Saliva (kolla upp dom!)
3 förband!
Första vette fan va dom hette, men dom var inte så himla bra.
Andra hette Ananda och var okej, men inget jag tänker följa :P
Tredje hette Popevil, och dom var jävligt bra! :D
Men sist kom Saliva... och det enda jag kan säga om dom är : SÅ JÄVLA GRYMMA!! :D
Stog nästan längst fram, å spela sångerna jag ville dom skulle spela.
4 timmars av hoppande å skrikande satte sina spår, kunna inte snacka efter typ :P Men hyper var man!
Kommer bli jävligt svårt att klå det där.

Har massa bilder, kommer lägga ut ikväll eller imorn... iaf försöka ^^

Men där här veckan har inte varit så bra, blev sjuk måndag, förskyld så snuvig å feber å skit. Men eftersom skolan här är cp så kan man inte slösa tid på att ligga hemma å vila. Så jag fick dra mitt sjuka arsle till skolan å svimma under lektionerna -,-
Fattar inte... Bussarna är ISKALLA, skolan är ISKALL, så det är självklart att man blir sjuk men får man stanna hemma å vila upp sej? NEJ! >< ....
Bara 3 månader kvar, bara 3 månader kvar, bara 3 månader kvar...
Ska bli skönt å komma hem, men suger att lämna dom man lärt känna här :(

Just ja, ännu en polare fick smaka på paddeln i veckan. Kunna fan inte ens sitta ner på bussen hem xD
Så det här kommer vara inledningen på mitt Projekt arbete "Amerikanare är SJUKA", och det inte bara pga smiskstraffet lol.

Men nu ska jag lira X-box me Justin
Hare bra allihopa
// Isaac

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0