Spring Break! ^^

En vecka sent men Grattis Justin som fyllde 15 år i Lördags 7e Mars.
Då drog Jag, Justin, Brandon, Maxx och 6st till iväg till Hernando och lira Paintball från kl 10 till 5 och har inte haft så jävla kul sen jag kom hit ^^
Vi var 6 amerikaner och 4 utlänningar så vi lira 5 mot 5 - America vs Foreigners + Justin som fick representera Filipinerna xP
Men efter 2 timmar så gick vi ihop med en större grupp och spela 10 mot 10.
För er som aldrig spelat paintball, det gör ont som fan, men är så extremt kul :D
Har blåmärken över hela kroppen fortfarande, och mina armar ser värre ut än en emos eftersom jag kröp igenom några taggbuskar, smart som jag är... Så halva skolan tror att jag är emo nu xD
Efter Paintball spelet så drog jag å Justin hem, duscha och sen drog hela familjen ut på restaurang för att fira hans födelsedag. Och jag var den enda som var uppklädd med skjorta, förvånande nog haha. Men vi drog till... Jag tror det var Outbacks vi åt på, extremt gott sen drog vi till en glassbar för efterrätt ^^ Lördagen ägde!

Men veckan som varit har varit både stressig å hård.
Måndag och Tisdag var som vanligt, men på onsdagen börja Nine weeks test igen, vilket är att vi har prov i alla ämnen på allt vi har haft dom här 9o veckorna den här semestern.
Så i Onsdags hade jag i Music theory. 81 frågor men fick använda våra anteckningar så jag tror jag klara det.
Torsdag : Kemi - Home Ec. - Family Health. Bara Kemin jag antar att jag fick underkänt i, kändes som jag svara rätt på alla men suger på det vi håller på med nu så förvånar mej inte om jag får F.
Och sist Fredagen så hade jag U.S Government, Algebra 2 och English. Mina svåraste ämnen och längsta på en dag... Helt utkörd i slutet av dagen, men inget kändes bättre än när skolklockan ringde kl 15:35 och vi fick LOV!!
Springbreak i en vecka :D Har längtat å längtat och nu får man sova ut äntligen!

Men måste dra till biblioteket en dag iaf och fixa böcker till min Research Paper om Winston Churchill, måste ha info från 3 böcker och 2 artiklar från Magnolia.org som är en skolsida -.-. Kommer antagligen få underkänt i den också eftersom deras uppsats regler är sjuka, måste skriva vart man fått infon ifrån (källa, sida, författare etc) efter varje mening så att man inte har "stjält informationen". Vilket man kan få böter å stämd för.... -.-

Och jag hoppas att något mer händer i lovet, men man är ju typ strandsatt om man inte har en jävla bil här! Urk saknar bussar ><

13 dagar kvar tills Hawaii iaf!! Den 28e flyger jag från Memphis till Phoenix, sen Pheonix till Honolulu och är där en vecka!
Sol, bad, stränder och ska fan prova på surfing! :D Läääängar!

OCH endast 2 månader och 11-13 dagar tills jag åker hem till Sverige!... Kommer bli underbart att komma hem till alla... Men jag vill inte lämna mina polare här :(...
hmmm så jag väntar mej något när jag kommer hem som får mej att glömma dom ;) hehe

Men nu ska jag dra å sova eller kolla på en film i min enorma säng :D

Och just ja, värmen kommer snabbare och snabbare tillbaka här ^^ Skönt som fan att slippa luvtröjorna nu :).. Iaf utanför skolan för det är fortfarande iskallt inomhus lol.

Goodbye, goodnight and see you soon <3

// Isaac

Ps. Jag SKA lägga ut bilder från Saliva konserten och Paintballen så fort jag kan! Lovar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0