49an

Gårdagen var riktigt avslappnad och skön. Efter att ha varit hund/husvakt och behövt kliva upp klockan 9 varje dag för att rasta och mata hunden (och nattjobb på det) så var jag lite utsliten, så igår tog jag en lång skön sovmorgon! Mmm. Sen klev jag upp, åt lunch och sen drog jag ner till Jocke och hängde med honom medans han jobbade, snacka lite och satte mig å läste i solen.
På eftermiddagen kom Stina, hennes kille och hans dotter å hälsa på, så då drog allihop ner till 49an och käka. Och måste säga, helt otrolig god mat! Rekomenderar stort! Sen blev det kaffe hemma hos farsan, och sen hem till morsan och sova eftersom Stina tog mitt rum hos farsan, som vanligt.
Det här var nog höjdpunkten för veckan, om inte maskeraden på lördag blir det, men får se om man orkar gå. Annars så är allt jag har att se fram emot resten av veckan är att sitta och vänta på svar på mina jobbansökningar, till Cinema 3, Hiab bla. Ska nog även gå och söka på Texas, hört att dom har lite kort med servitörer. Arbetslöshet kan vara frustrerande...

Måste även tillägga att Sofia flyttar till Arvidsjaur om 20(?) dagar... Kommer sakna dig! men jag kommer upp och hälsar på!


До тех пор пока мы не будем встречать снова
(Tills vi ses igen)

Das Langerman

-----------------------

Glömde tillägga att jag kom in på 3 kurser på mittuniversitetet, och 2 blev strukna eftersom jag inte fick ha fler eller nå. Så om jag tackar Ja till dessa platser som kommer jag gå-
Kriminologi (Distans, halvfart, Grundkurs) och Socioliogi (Distans, halvfart, Grundkurs).
Den tredje va Kriminologi (kvartsfart, internetbaserad) men den är väl lite onödig. Kanske kan byta den till Rättskunskap istället... borde fråga..


Kommentarer
Postat av: Sofia Jonsson

aww! Kommer sakna dig också Langer, ser fram emot att få besök av dig (;

2010-07-14 @ 23:21:57
URL: http://jonssonsofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0