Ett år i Sverige, och tillbaka till bloggandet...

Okej, nu har jag varit borta från att skriva på bloggen i ungefär ett år, sen jag kom hem från USA, men nu ska jag försöka återuppta skrivandet om mitt EXTREMT spännande liv! Hehe.

Vad som har hänt sen sist är då mitt sista år på Bromangymnasiet som jag har avslutat och ser nu framtiden i vitögat. Vad fan ska jag ta mig till nu? Vad ska man plugga å jobba med?
Mina planer är att ta ett sabbatsår å jobba ihop pengar så jag kan resa omkring i världen för att hälsa på mina amigos som bor lite här och var, och för att absolut åka tillbaka till USA för att hälsa på min kära familj där. Men för närvarande har jag inte fått ut någonting av mitt jobbsökande, och om det fortsätter så här så kommer jag få ta till med Plan B till hösten.
Plan B är då att plugga, har ansökt till några distanskurser, 2 Krimonologi, 2 Sociologi och 1 Rättskunskap. Om jag studerar får jag iaf lite bidrag, och valen av kurserna beror på mina framtidsplaner att ansöka till Polishögskolan.

Men slut på mina mörka framtidsplaner! Det är sommar och det är fest på ingående! Imorn så ska min kära vän Sofia ha födelsedagsfest hos sig, och på Lördag så kanske det blir fest igen med Felle och Hanna, men det är lite oklart om det blir av eller ej... Annars blire väl chill på stranden med lite volleyboll!

Nej det här får räcka som första inlägg!
Fler kommer senare.

Das Langerman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0