Sommarhetta

Idag är jag härmed ansvarig för farsans hus. Farsan och familjen har dragit ut på campingsemester så jag ska ta hand om Challe och huset tills vidare :)
En del av dagen spenderade jag på ett informationsmöte på arbetsförmedlingen, fick inte ut så mycke information om det men var visst obligatoriskt att gå. Sen gick jag runt på stan och in på Bokia för att investera i mitt egna växande bibliotek! Så köpte två nya böcker som jag ska börja läsa imorn ^^
NU sitter jag bara här och små svettas i den kvarhängande sommarhettan medans jag väntar på att det ska bli dags att gå till jobbet som börjar 23:00 och antagligen håller på tills 2-3 någongång... Känns verkligen inte som att jag orkar med det nu, men pengarna lockar... så ja, blir väl en natt på Tidningsbud AB igen då :)

Måste säga att Sofias födelsedagsfest i fredags var helt klart en av de skönaste festerna jag har varit på, på ett bra tag! Husfester är absolut roligare än en förfest och sedan krogen! Så Tack till Sofia för den sköna kvällen :)
Och ett litet sent Grattis till Hanna Ädel och Felix Einarsson, som också fyllde år i helgen! Men deras fest blev inte av pga arbete, men får bli nån annan gång.

Näh nu ska jag gå ner, hämta min kopp med kaffe och sätta mig och ta det lugnt den timme som är kvar!

På återseende

Das Langerman

Kommentarer
Postat av: Sofia Jonsson

Jag ÄR festfixarN serrö! ;) Sjukt kul kväll var det! Hoppas det kan bli nå mer innan jag flyttar!

2010-07-11 @ 17:30:18
URL: http://jonssonsofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0